VeuveBlack Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Salut all, je partage la page d'un ami d'enfance devenu artiste tatoueur. https://www.facebook.com/HeosTattoo?fref=nfPeace Link to comment Share on other sites More sharing options...
TestoMo Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Jolis tattoos!! Tu en as fait chez lui? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeuveBlack Posted June 4, 2014 Author Report Share Posted June 4, 2014 90% de mes tattoos ont été dessinés et/ou fait par Heos Link to comment Share on other sites More sharing options...
TestoMo Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 Sympa je vais liker sa page Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeuveBlack Posted June 4, 2014 Author Report Share Posted June 4, 2014 C'est le but Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevol77 Posted June 4, 2014 Report Share Posted June 4, 2014 pas mon style mais c'est du très beau dessin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts