CityHunter Posted June 8, 2013 Report Share Posted June 8, 2013 Hello à tous voici mon training:Training :Day oneRack pulls 5x5 BO rows 3x8 One-arm dumbbell 3x12 Barbell bench 5x5 Dumbbell bench for 20KG for each dumbbellPectoral Fly 3x12 Standing calves, one leg at a time, 3x10AbdominosDAY 2: Alternating dumbbell curls, 5X53 supersets of :8-rep incline dumbbell curls 8-12 rep close grip pulldowns on lat cable Squats 5x5 Front squats 3x8 Walking lunges 3x10-12 steps on each leg GHR 3x8 AbdominosDay 3:clean-and-press 5X5Weighted chins 5x5 Unweighted chins 3x8 hammerstrength pulldowns 3x12 GOlympic bar corner press - 3X8lateral raises - 3x8 AdominosDay 4Deadlift 5X5 GHR 3X8 3X12 Leg curl Front Squat Dips 3X8 Closegrip barbell bench 3X8 50KGAbdominos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robocop Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 tout en anglais j'ai du mal a voir.. tu peux mettre les temps de repos ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
volverine3838 Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 j'avoue robo.. en anglais pas top top.. c'est dommage Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeuveBlack Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Pareil... Pour certains exos je ne suis pas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lulu71 Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 il est canadien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonas Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 aller sur google les gas ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Ho punaise j'ai rien compris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilou Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 tu es en force?pour le lundi, j'aurai mis les écartés avant les exos à la barre pour bien stretcher les pecs (je préfère cet ordre pour la force), je rajouterais aussi des exos sur les lombaires, vu que tu utilise souvent ton dos dans ton programme (sauf si tu les fait avec les abdos),sinon j'aime bien .temps de repos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeuveBlack Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 aller sur google les gas ^^Perso je vais pas m'faire chier à tout chercher, quand je vais sur un forum UK ou US je fais l'effort... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bilou Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 hs onlol veuve, faut pas se leurrer, l'anglais c'est une langue importante.Olympic bar corner press, je connais l'exos, mais perso j'ai jamais vu le nom en français...hs off Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeuveBlack Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Je le sais que c'est important sauf que sur un forum fr tu parles français logique... Comme sur un forum UK où je vais parler anglais... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CityHunter Posted June 9, 2013 Author Report Share Posted June 9, 2013 J'ai eu la flemme désolé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts